onsdag 13 juni 2012

Shorts

Det är lite typiskt för jag hade bestämt mig för att ha mina nya shorts på mig idag men så är vädret som det är. Nåja det får bära eller brista för har jag nu handlat nya kläder så får jag bära dem. Eller hur?

Maja är på dagis och snart ska jag iväg och handla på Ikea med en arbetskamrat. Vi ska shoppa saker till jobb sen är det apt men sen är jag ledig! Iallafall tills fredag eftermiddag då jag går på en långhelg på jobb. Men det gör mig inget för sen är jag ledig och då ska njuta satan!

Jag såg att dem har prova-på-gratis på dansakademin nästa vecka så jag och Maja ska dit! Dem har både Hello Kitty dans och poledance. Jag har velat testa det länge men inte vågat men nu jävlar så. Hello Kitty dansen är för Maja om ni undrar! Pålen tar Max 75 kg så innan när jag vägde mer kunde jag inte testa det men nu är det fritt fram och det känns som något jag gärna vill kunna. Man måste vara väldigt stark i kroppen och det är jag inte men är det något jag gillar så får jag träna hårt och kämpa!

Nu ska jag in och sätta på ansiktet för inte kan jag gå på ikea utan mitt lilla fejs och jag!

Ha en skön onsdag allesammans! Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar