tisdag 15 januari 2013

This is what I do

All day. Eller nästan iaf. Enligt mig själv så har vi allt för mycket tid på oss inför opponeringen. Sju uppsatser ska läsas, jag ska opponera på en, respondering av min egna och vara publik till de fem kvarstående. Vi har haft tillgång till uppsatserna sedan i måndags förra veckan och vårt är inte förrän torsdag och fredag. Så det har blivit mycket tid över och jag är en person som inte gillar för mycket luckor i mitt schema utan vill ha full rulle hela tiden!

På måndag drar sista terminen igång och jag är supertaggad! Funderar på att börja plugga redan nu men vet att jag bittert kommer ångra mig när jag sitter mitt i skiten och desperat försöker se målet. Då kommer jag fråga mig själv varför jag inte njöt av ledigheten när jag väl hade möjlighet. Så nu blir det att pilla naveln en stund. Skulle gått till gymmet men fryser alldeles för mycket och känner inte alls för det. Nej! Sitta hemma och deppa istället, mycket bättre!

Tills vidare!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar