torsdag 17 mars 2011

Jag är så lycklig!

Mitt arbete lönar sig! Jag provade tre par jeans som ligger härhemma i väntan på att jag ska gå ner i vikt! Och nu får jag på mig dem igen! Kan inte knäppa två av dem än men det är fan en bra bit på vägen när jag får dem över röva! Så kanske till sommaren att jag kan börja använda dem! Eller tidigare med tanke på hur lite det behövs! Ett par kan jag redan ha på mig! Dessa ni ser på bilden hade jag sist på mig våren 2008! Jag är så stolt över mig själv!

3 kommentarer:

  1. Heja heja heja

    SvaraRadera
  2. Det är jättebra gumman. Jag är också stolt över dej, det är ju "lite" min förtjänst att du började träna.

    SvaraRadera
  3. härligt maria där ser du att det ger med sig=) kämpapå .. sj har det blivit lite dåligt medträningen nu när jag varit lite kass frkyld nu en hoppas kunna komma igång i veckan igen...=)
    kram stina saknar dig

    SvaraRadera