måndag 21 mars 2011

Tack så mycket Gurkan!

Det sa Maja när Jan gett henne lite mer ketchup! Jag blev helt paff! Fyra ord som bildar en mening! Wow! Mäkta imponerad! Haha! Det var magiskt!
En bra måndag går mot sitt slut och då har mannen min inte ens kommit hem. Vi har hunnit med massor idag, hämtade Maja på dagis efter vilan, sen en runda till jobb för att lämna av en sak, sen Mobilia där vi köpte en skitcool emilmössa i babyrosa till Maja och lite annat smått och gott! Jag köpte en träningsbehå och ett par tröjor! Mamma och Jan bjöd på middag och nu ligger jag och Maja i vår säng och tittar Teletubbies! Karn jobbar över och när han väl behagar komma hem så tänkte jag ge honom lite massage och lite mys!
Imorgon ska vi ha lekdejt med Stina och Oliver! Ska bli skoj för vi har inte sett varken Stina eller Oliver på länge. Ska äta mysfrukost och busa rundor!
Ingen måndagsånget idag, skönt! Hoppas ni också haft en bra måndag!
Pus och kram på er!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, snart kommer ni inte att få tyst på Maja. När dom väl börjar prata meningar så går det som attan. Jag tillhör den skara som tycker måndagar är bra dagar för då brukar batterierna vara laddade efter helgens "vila". Kram till er alla. Ann

    SvaraRadera