tisdag 6 december 2011

Sudd sudda

Bort din sura min..

Ja om det var så lätt. Vaknade övertrött imorse och ville bara ligga kvar i sängen men det går ju inte för sig så jag pallrade mig upp, på med paltorna på mig och ungen. Maja hade värsta PMS-varianten imorse och jag kokade nästan över. Sen när jag väl kom till gymmet och skulle göra mig av med all dålig energi så klyddar gåbandet så det stannar av sig själv. Skitstörigt eftersom du har arbetat upp en svett och pulsen är sådär go och snabb! Allt detta sög musten ur mig och jag orkade inte mer. Så jag gick hem istället, kokade kaffe och ett par ägg. Nu blir det frukostmys framför tv istället och försöka höja humöret såhär istället. Jag hatar att vara på dåligt humör.. Det är det värsta.
Hoppas ni har ett betydligt bättre dag!

Sen i em ska jag jobba och ska jag vara glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar