onsdag 30 november 2011

Ullared bjöd på mycket skoj!

Bland annat nya träningskläder! Längtar tills imorgon då jag ska inviga dem! Ursäkta den dåliga bilden men iphonen ville inte som jag idag:)

Sista arbetsdagen på Kortan är gjord och det känns för jävligt. En bättre arbetsplats har jag aldrig haft och mina arbetskamrater är fantastiska och har lärt mig jättemycket. Det känns så trist att dem har blivit så utspridda. Man får hoppas att man blir inbokad lite här och var så man får nöjet att arbeta med dem igen! Imorgon ska jag jobba på Stensjö Vårdboende och sen fre-sön är det Hylliehemmet som gäller. Fått fler pass där i december men det känns så osäkert att återgå till timmis igen efter flera månader av en stabil och trygg arbetsplats. Men men, nu gäller det att visa framfötterna och hoppas att dem gillar mina 39:or! Så alla ni som läser detta, behöver ni en glad, energisk och positiv tjej som tycker om att arbeta så hör av er till mig!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar