onsdag 23 november 2011

Vakna, klä på Maja, själv hoppar jag i träningskläder, packar ombyte, hem till mamma, äta frukost, ta på Maja, ner i bilen, in med unge i bil, ska köra och lämna på dagis.. Vad händer då?! Jo Maja kräker ner hela sig själv och bilstolen! Kyss mig i ..... så jävla irriterad.
Ingen träning, upp med Maja igen, plus all min packning PLUS Majas bilstol som är i behov av grovrengöring! Nu är allt i tvätten och jag är så ledsen för jag ville så gärna tränat :( Maja verkar opåverkad nu men imorse var hon frossig och gnällig till max. Det är så tråkigt! Som tur är kan mamma ta henne idag tills Karn kommer hem sen imorgon kunde Leck och Jenny passa henne. För dagis har ju 48-timmarsregeln vid kräk och diarré. Så slipper jag vabba. Hade hon varit påverkad och haft feber hade jag stannat hemma men hon har ingen feber och än så länge har hon inte kräkt mer. Tvi tvi.

Jag önskar Maja kunde vara friskare lite oftare, detta börjar bli så frustrerande. Stackars lilla Maja som är sjuk. Tur hon inte riktigt greppar det. Inget kul att minnas precis!
Nu har jag kräkt av mig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar