söndag 15 januari 2012

Jobb jobb jobb

Det är vad mitt liv består av nu. Men jag klagar inte, jag är tacksam över att jag har arbete för det finns många som inte har det. På tisdag börjar jag som månadsanställd igen fast borta på Hylliehemmet och det känns bra. Jag får ett fast schema och kan planera mitt liv lite bättre. Slipper sitta och vänta på att kanske bli inringd. Nu väljer jag själv. Det är skönt. Dels så trivs jag väldigt bra där, min gamla chef är chef där med och jag känner mig trygg med henne. Där är även många gamla från korttiden som arbetar där och det är roligt för man känner varandra. Kul kul kul! Snart är helgen slut och jag med. Min hjärna går på lågvarv och jag behöver sova. Tyvärr jobbar jag hela veckan och nästa helg eftersom jag hamnar där i mitt schema. Men sova hinner jag iallafall. Det är bara allt annat som jag får ta igen nästa vecka!

Nu ska jag återgå till jobbet och sen ikväll ska jag slappa finfint på soffan:))
God kväll på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar