fredag 27 januari 2012

Världens bästa!

Världens bästa fredag idag för jag är ledig nu fram tills på måndag! Jag har Majabanan hemma från dagis och hon har lovat mig att hjälpa till med tvätten! Hon är världens bästa! Jag är bortskämd! Idag ska vi ha en riktig härlig tjejdag bara vi två! Jag fick en välförtjänt sovmorgon trots att Karn lämnade henne här imorse. Lite välling sen somnade hon om och vi sov till halv tio!

Kom hem igår sent från jobb och la mig på soffan för jag skulle slappa framför dumburken. Minns inte mycket efter det utan vaknade klockan två på natten! Fortfarande i soffan, haha! Skönt ibland med egentid, eller egensömn borde det kanske heta! Nyfunnen energi och imorgon blir det att prova Busfabriken för första gången! Sen ska jag på krogen på kvällen! Kommer bli en kanonbra helg!

Nu så vill Maja se Kejsarens nya stil så det ska arrangeras! Ha en kanonbra fredag allesammans!

Vad tycker ni om Majas och hennes pose?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar