torsdag 1 mars 2012

Waky paky!

6.30 slog jag upp ögonen för litta morgonbus!
Tvättiden 7-12 på min lediga dag, jag måste vara från vettet! Men nu är man uppe och tvätten är igång. Maja sov hos mormor och Jan inatt så jag blev bjuden på frukost där imorse sen var det bums till dagis! Jag ska tvätta, träna och slötitta på tv! Inget annat idag! Hämta Maja tidigt sen hållet vi helg! Hon ska vara hemma från dagis imorgon, sen jobbar jag helgen. Undra vad vi ska göra för något skojigt imorgon.. Jag får komma på något roligt! Kanske fingerfärg, baka, och titta disney! Maja älskar disney, just nu är det Aladdin som går här hemma. Men även Lejonkungen får lite speltid, mammas favorit!

Hemmet behöver lite TLC men känner inte riktigt för det just idag och då blir det inget. Hatar att städa när man inte vill, det gör jag bara inte!
Jag behöver putsa mina fönster! Är det någon som känner någon som putsar fönster så skicka gärna numret min väg! Det är slappt jag vet men jag pallar inte plus att det blir inte så värst bra tycker jag heller.

Ha en bra dag allesammans!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar