tisdag 28 februari 2012

Jag sitter på balkongen och njuter i solen!

Hallå! Vilken underbart väder vi har! Jag älskar det!! Jag har nyss slängt i mig och Maja en smoothie. Vi brukar blanda frusna bär med naturell yoghurt och köra det i blendern! Läskande gott! Diskat ett enormt diskberg som stod i köket och hånade mig! Jobbar några timmar, kört sönder mig på gymmet och klockan är bara fyra! Det är så härligt med energi! Mamma och Jan bjuder på mat ikväll så det slipper jag tänka på! Ska snabbt in i duschen och sen upp där. Jag känner mig full av glädje, energi och det känns som allt går min väg! Jag är nöjd! Faen va gött!

Jag luktar bajs! Vilket innebär att min dotter nog vill ha en ny blöja så det ska hon få! Hoppas ni också ser till att ta vara på sådana fina dagar som vi får emellanåt! Ha en skön fortsatt tisdag på er!

Nu hoppar vi in i duschen!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, luktar du bajs. Är det därför du skall duscha innan du går på middag :). BTW så var det riktigt fint väder i går eftermiddags och precis som du säger så kan man inte annat än må bra. Tycker det är bra att du tränar för din hälsas skull så slipper du kanske slita ut kroppen på samma sätt som man annars gör inom vårt yrke. Att ha en vältränad kropp med muskler som skyddar alla delar hjälper till att inte få förslitningsskador. Tänk om jag visste detta när jag var i din ålder då hade jag kanske sluppit min förbannade värk idag. Kram till er alla.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Ja jag såg att jag hade skrivit det när det var publicerat! Det blev dubbelmenat! Ja jag tränar främst för att orka med mycket och precis som du säger vill jag vara stark länge i livet! Plus att jag har levt med ca fem - tio kilo extra i ca fyra fem års tid och tyckte det var på sin plats att skaka av sig dem nu! Det är så himla roligt att träna och om man inte alltid känner för det kan man ligga på mattan och svara på kommentarer eller facebooka ;p

    SvaraRadera