tisdag 17 april 2012

Fokuserad på leken

Hon är väldigt koncentrerad bär hon leker. Leken är ju en viktig del av deras tillvaro och jag tycker det är så intressant hur hon resonerar kring saker.

Hon är väldigt verbal och glad. Lik sin pappa på många sätt. Hon är ganska på tystlåten och avvaktade i vissa situationer och hon är bekväm med att leka ensam och i lugn och ro.

Hon är snäll, omtänksam och ska alltid bjuda på vad hon har. Hon delar alltid med sin av sina två sista godisbitar.
Hon är rolig, har humör och där har vi lyckats prägla henne bra för hennes humör liknar vår rätt mycket, alltså är den lika störd som vår!
Ibland springer hon fram till en, vrider fram rumpan, fiser och säger sen:
- Jag fes! Haha! Sen springer hon iväg och skrattar!

Vår lilla bebis har blivit en stor tös med mycket personlighet och man hinner inte riktigt med. Nu när hon går på toaletten själv så har hon dessutom vuxit ännu mer på bara någon vecka!

2 kommentarer:

  1. Så fint du beskriver er lilla flicka :). Ha ha ha, kan inte låta bli att le för mig själv när du berättar det där om fisen :). Ka liksom se henne fraför mig. Och sen gissar jag att du menar humor och inte humör, fast det är också likt ert, ha ha ha. Kram på er alla i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja humor såklart. Det är min förbannade iphone som ska rätta till det!

    SvaraRadera