tisdag 10 april 2012

Vattenpölar is the shit!

Maja älskar dem och det förstår jag! Hur skoj är det inte att hoppa i stora djupa vattenpölar?! Fast jag föredrar att göra det på sommaren, barfota när vattnet är alldeles ljummet! Så härligt! Vi hoppade från dagis, vi hoppade till affären och sen hoppade vi hem! Nu ville Maja ha sin blöja för att bajsa vilket jag välkomnar! Hon har nämligen inte skött magen sen i fredags.. Och jag tror det är pga att hon är blöjfri. Om hon går och spänner sig och håller tillbaka vet jag inte. Hon verkar inte må dåligt men vi får se nu om hon är hård i magen. Jag har dock välkomnat blöjan varje gång hon vill det om hon ska bajsa och att hon iså fall kan få blöjan.

Jag är ledig imorgon och Maja ska vara hemma från dagis så vi kan mysa hela hennes födelsedag! Först ska vi ha sovmorgon, sen ska vi äta god frukost, sen ska vi göra oss fina för att åka till Mobilia och få en present på BR. Sen har dumma jag bokat tvättstugan imorgon klockan fyra och det finns dessvärre ingen annan tid så sen blir det hem och tvätta. Men jag och Karn skulle eventuellt göra något skoj med henne på kvällen, kanske Leos. Iså fall hinner jag iaf tvätta lite.
Jag kan inte fatta att Maja blir tre imorgon det är helt otroligt, vår lilla tös!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar