måndag 2 april 2012

Oliver 3 år!

Oliver blev tre i lördags och vi var på kalas! Det var supertrevligt med god mat och dryck och trevligt sällskap! Maja och Oliver leker så fint tillsammans och är snälla mot varandra, det är en mammas dröm att se barn leka så! Inga bekymmer alls!

Längtar så till Majas kalas men det är knappt man vågar tro på det så jag tror inte på att det blir kalas förrän vi har det! Fast denna gången har jag garderat mig genom att ha familjen på påskafton nu på lördag och nästa helg kommer hennes och våra vänner! För det första blir alldeles för mycket folk om vi skulle haft det samtidigt och för det andra så hinner man inte njuta av alla riktigt om det är för mycket folk omkring en. Jag ser iallafall fram emot två fullspäckade veckor med kalas och helgen därpå ska vi på Filips dop och sen är vi inne i maj!
Herre Jesus vad tiden går.. I maj måste det va varmare väl? Längtar så efter lite sol!
Jag önskar jag var lite rikare så jag kunde åka en vecka till värmen! Det hade varit skönt!

Oj jag måste bara berätta en sak! I fredags köpte jag mitt andra par byxor i strl 36! Så jävla nice, ett par slimjeans från Kappahl som var så snygga och en kortärmad skjorta med vit/blå rutigt mönster! Så himla läckert tillsammans nu till våren! Är dessvärre alldeles svullen idag och känner mig som en ballong så idag ska jag inte prova jeansen! Det är den tiden i månaden om ni förstår.. Chokladcraving, svullen och kåt som fan! Jodå så det så!

Jag bjuder på lite bilder från i lördags!
Ha en bra kväll på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar