måndag 28 maj 2012

24 timmars bugg

I kroppen men nu är jag bättre. Vaknade fyra morgonen till söndag av att magen krampade något fruktansvärt. Först trodde jag det var ägglossning gone haywire men det gick ganska snabbt upp för mig att så var inte fallet. Gick upp och försökte ja ni vet- sitta på dass! Ut kommer diarré och kräk- SAMTIDIGT! Håller på så till 10 på morgonen sen kräker jag som tur är bara i två timmar till och allt jag dricker kommer upp igen. Sover till och från fram tills halv sju på kvällen och då har jag 39 graders feber. Får i mig lite soppa och en ipren med lite vatten. Sover lite till, typ hela natten.

Så varför berättar jag detta för er? Jo för att jag tycker ni förtjänar lite skitsnack och så vill jag understryka hur viktigt det ibland kan vara att tömma tarmen! Haha! Plus att jag tappade över ett kilo på vågen vilket innebär att jag just nu ligger under 60-strecket! Fast sen är det ju kanske inte det bästa sättet att gå ner i vikt! Haha!

Jag bjuder på ett par bilder från iphonen!
God kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar