måndag 11 oktober 2010

18 månader idag!

Idag blir Maja 18 månader. Ett och ett halvt år! Wow! Så häftigt!

Hon gör mig stolt varje dag, hon förvånar mig flera gånger varje dag. Hennes drivenhet gör mig mäkta imponerad varje gång. Hon pushar sig själv hela tiden med nya saker. Tänk om vi hade arbetat på deras nivå varje dag, så trötta vi skulle varit.

Idag har hon väl inte den bästa dagen man kan ha. Hon är fortfarande lite sjuk, allmänntillståndet är inte på topp. Egentligen är det inget fel på henne men eftersom hon var magsjuk förra veckan och hennes pappa varit hemma idag sjuk så tyckte vi det var bättre att hon stannar hemma så hon orkar dagis när det väl är dags.

Nåja, hon är väl snart frisk igen. Idag har jag jobbat för första gången på länge! Det blev tyvärr ett ganska stort brake pga att Maja var sjuksen hade jag min operation, sen blev Maja sjuk igen. Men nu är jag tillbaka och det känns kanon! Maja var knappt sovit en timmes middag idag och ärrätt grinig. Det enda som fungerar just nu är Noddy :(
Därför anar jag att hon inte riktigt är helt hundra än. Får bli slappedag idag med mycket tv. Jag ska försöka hinna dammsuga och diska lite bara. Vårt hem ser JÄVLIGT ut och det är på tiden att det ändras!

Så nu måste jag sysselsätta mig litegrann!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar