söndag 10 oktober 2010

Dagens hjältar!

Är Ann och Rolle! Sömnlös låg jag hos Hannah och försökte bli av med den förbannade rödvinsframkallande huvudvärken. Eftersom jag visste att de passade Minnea chansade jag på att de var vakna så halv åtta promenixa jag ner dit och ringde på! Ni kan tro Ann blev förvånad när hon såg mig! Haha! En treo, en macka och lite kaffe senare är jag hemma och myser med mina älsklingar! Borta bra med hemma bäst!

Som jag saknade Maja och Karn inatt! Usch, jobbigt! Men igår hade vi kul uta helvete! Karn var magsjuk så stackaren fick stanna hemma så det blev inte alla som var planerade men fan va skoj vi hade! Gamla goda vänner och glädjen låg hög på Almgården inatt! Fan va ball, har inte skrattat så mycket på lääänge!

Nu ska jag sova middag med Maja! Imorgon är det jobb för min del. Karn och Maja ska nog vara hemma för dem är nog inte helt friska än. Maja har fortfarande lös avföring som känns lite sjukdomsaktig och Karn har ju sin egen magsjuka. Usch ja detta skitet, lika bra att vänja sig för hela hösten och vintern lär väl Maja bli sjuk rätt ofta :(

Hoppas ni haft en skön helg! Det ar jag haft!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar