tisdag 26 oktober 2010

Min mamma!

Ibland (ofta) tänker jag att "Gud vad snäll min mamma är!" Hon ställer upp för mig och Tessan till hundra procent! ALLTID! Så tänker jag hur orkar hon, sen kommer jag på att exakt så känner jag för Maja och en vacker dag så kommer jag stå där själv och springa rundor för henne och se till så hon mår så bra hon kan varje dag! Det var ett mäktigt ögonblick för mig! Att på något vis inse hur mycket mamma älskar mig genom att jag vet hur mycket jag själv älskar Maja! Visst är det underligt, jag är 25 år men vissa saker kommer jag först på nu!

Eller, ja det är väl klart man fattar men att förstå och riktigt få den insikten är två skilda saker känner jag.

Jag älskar min mamma så otroligt mycket! Hon har alltid funnits där för mig och är min bästa vän! Jag är så tacksam!

Tack mamma för allt du gör för mig, åt mig och med mig varje dag!

1 kommentar:

  1. Tack själv gumman. Jag måste vara lyckligt lottad som har två underbara döttrar med världens goaste Maja och min livskamrat Jan.

    SvaraRadera