fredag 12 november 2010

En kärleksförklaring

Jag har en nygammal vän som ligger mig varmt om hjärtat! Tänk så mycket positiv det kan komma ur att låta en relation svalna några år. Låta sig själv och den andre personen utvecklas lite mer, hitta sig själv. Sen kan man knyta åter och upptäcka att allt är minst 10 gånger bättre.
En sån vän har jag nu. En vän som jag tycker är fantastisk, snäll, lite vimsig och yr, motiverande, generös, vacker till tusan, en fantastisk mamma, har en sån självinsikt och alldeles alldeles underbar!

Jag hoppas och vet att jag är uppskattad och det gör mig ännu mer varm i hjärtat. Att veta att man betyder för folk. Att folk räknar med en. Det är stort. För hur det än är så har man sin familj och dem kommer ju faktiskt alltid älska en och uppskatta en för dem är ju nästan tvugna till det! Men min nygamla vän behöver inte det. Hon gör det för hon vill och det ger nästan mig fjärilar i magen!

Tack för att du vill ha mig i ditt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar