söndag 28 november 2010

I tio år med dig försmäktar jag på denna.. ö!




Jorå, bortsett från två små "breaks" då min hjärna har spelat mig spratt har jag och Karn varit tillsammans i 10 år idag! Älskar honom mer och mer för varje dag jag får med honom och är så lycklig att jag har en sån fin, underbar, snäll och snygg KARL!
Du gör mig till en bättre människa, du gav mig den vackraste och mest bedårande gåvan man kan få! Maja är lyckligt att hon har en sån fin pappa som du!

Tack för idag älskling! Denna dagen har varit underbar, trots jag fick diska disken som du lovat ta!
You rock my world baby!
Låt oss få många fler årsdagar tillsammans att fira!

Min underbara familj följde med och åt middag på Green Mango och det var jättemysigt! Vi fick tom presenter! Tack alla, jag älskar er!
Puss och godnatt på er!

6 kommentarer:

  1. Stor grattis till dig och Karn! Ni är två fantastiska människor och ni passar alldeles perfekt tillsammans. Och så har vi underbara Maja! :)

    Puss o kram
    /Mia

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Mia! Ja Maja är väl ett bra resultat på två människors kreation! Fina du! Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Än en gång grattis. ni är jätte fina alla tre. Puss från mamma.

    SvaraRadera
  4. 10 år! Ett stort grattis!!
    Kram från Sandra

    SvaraRadera
  5. GRATTIS underbaringar.... Nu är ni ikapp mig och Mattias i år;);) tio år det är ju sjukt har vi blivit så gamla hahahaha

    Love you!!

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Ja tio år äldre men tio år visare, bättre och framförallt med finare människor omkring oss!
    Tack gumman!
    Puss

    SvaraRadera