onsdag 3 november 2010

Hittade denna i bokhyllan!

Prinsessan Maja
har fötts och fått sin helt egna
godnattsaga

Denna bok är skriven speciellt till Maja Lamyong Kerstin Yindee
Vi önskar dej ett långt och härligt liv.

Mormor o Jan
Namngivningsdagen, den 25 juli 2009


Alla känslorna från förlossningen och från hennes namngivelse kom rusande tillbaka till mig och styrde upp en hav av känslor! Vilken kärlek jag hyser för min dotter, att en annan människa kan få en att må så bra är stort. Oerhört stort. Jag älskar dig Maja. Du är det bästa som hänt mig!

3 kommentarer:

  1. vad fiint vart kan man köpa sådana??? stina

    SvaraRadera
  2. Jag beställde den någonstans, kommer inte ihåg nu men jag kan kolla upp det om du vill.

    SvaraRadera
  3. Unikabarn.se står det i boken!

    SvaraRadera