måndag 1 oktober 2012

Bolibompadags

Hämtade hem min glad tös från dagis och jag fick som vanligt det mest underbara välkomnande där finns. Den känslan när Maja ropar "Mamma" och springer emot mig när hon ser mig komma är oslagbart. Jag tar upp henne i min famn och vi kramas, länge länge! Det är en av mina favoritstunder på dagen. Ikväll är hon bara min för Karn har bokslut denna veckan. Så nu blir det mys framför tv:n en stund till sen blir det välling och saga i sängen och sova!

Hon nämnde nappen en gång imorse och på dagis hade hon frågat efter den när dem skulle vila men sen somnat gott nästan direkt efteråt.
Hon är så duktig! Nu återstår det att se hur bra det går ikväll! Jag är iallafall optimistisk!

Mamma ringde innan och berättade att min gamlamormor skulle blivit 100 år imorgon om hon fått leva! Hon gick bort i augusti 2009. Det hade väl varit något att få bli 100 år!

Kram på er och hoppas ni får en härlig vecka!

1 kommentar:

  1. Grattis mormor i himlen, krama mamma o Kjell.

    SvaraRadera