onsdag 10 oktober 2012

Lill-lördag.

Varit och käkat en god middag med Karn på tu man hand! Trevligt sällskap, massa härliga diskussioner om framtidstron och livet. Nu hemma och jag kryper ner i en varm och go säng.

Vi utgör ett bra team när vi får ro att låta våra tankar gro och bli mogna! Vi är väldigt kompatibla och jag är så glad för honom. Han ger mig så mycket utrymme för egen tanke och självmognad.

Vårt kärleksbarn har vi idag lämnat bort till hennes mormor och Gurka och med det säger jag gonatt till er!

Sov gott på er!

1 kommentar:

  1. Bra där. Ni ser verkligen till att inte upprepa misstagen utan har lärt er något på vägen. Det är viktigt att man verkligen pratar med varandra och att göra detta över en middag på tu man hand är smart. I vardagen är det lätt att sådant som man verkligen skulle vilja säga och diskutera stannar vid tankar för det finns liksom varken tid eller urymme för detta.
    Som vanligt är jag sååååååå glad för er skull. Kram på er båda två.

    SvaraRadera