fredag 19 oktober 2012

Vad gör det?

På grund av en spontan kaskadkräkning relaterad till hosta inatt så fick hela familjen sova på andra ställen än mamma och pappas säng. Pappa på soffan och mamma och Maja i Majas säng. Därav mina ömma axlar efter att trängs med Maja i hennes säng inatt. Chocktillstånd mitt i natten när Maja vaknade och gick in till oss, börjar hosta och kräker ner sig och pappa och hela sängen. Jorå, härligt när man känner att man lever. Men idag var allt bra och nu står jag utan tvättetid med nedkräkta sängkläder och utan tillgång till att boka ny tid eftersom min nyckel är sne och vaktmästaren är sjukskriven. Ibland önskar jag att jag hade en tvättmaskin hemma. Men vet ni vad? Det är bara bagateller. Inget att skruva upp sig över. Jag får helt enkel lösa det!

Återgår till mina studier ett tag till innan jag ska hämta tösen på dagis tidigare för lekplatshäng med Stina och pågarna! Oliver vill följa med mig och hämta Maja på dagis och gissa om hon kommer bli glad över det!

Härliga fredag när man känner att man trots tiden får gjort vad man vill! Ikväll blir det samkväm med gamla vänner, äta och dricka gott! Min älskling Hannah är hemma och hälsar på och vi ska träffas hela gänget och partaja! Ska bli så skoj! Hoppas ni får en underbar fredag!

Många pussar och kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar