tisdag 16 oktober 2012

Höst, snoriga näsor och massor att göra!

Vår lilla Maja har varit lite förkyld och varit hemma från dagis måndag och tisdag. Men en piggare tjej förutom lite gnäll nu på kvällen betyder dagis imorgon bitti! Vi har sån tur att mamma jobbar som hon gör, jag har kunnat gå i skolan ändå och det är verkligen guld värt!

Kursen vi läser nu är ganska maffig och då har jag verkligen inte tid att vara hemma varken med en sjuk Maja eller mig själv. Så ja, jag har gått i skolan snorig som fan och med halsont men börjar nu bli bättre!

Vi var varit och handlat lite mat (läs mycket!) och just nu sitter jag i soffan och slötittar på Sverige - Tyskland men det kan man vara utan (nu 2-0) :(

Denna svensken har att göra om dagarna men det känns skönt för det går ju åt rätt riktning! Tänk! Denna tiden nästa år jobbar jag inne på SUS på någon avdelning som SSK! Woho! Så jävla gött! Jag har så många planer för vad jag ska göra när jag är klar! Massa spännande men det avslöjar jag inte nu! Ni får vänta och se!

Hoppas ni har det bra hemma i stugorna och ni trivs med hösten! Själv är det inte min favorit men det är ju ett steg närmre vintern och julen och det gillar jag!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar