onsdag 24 oktober 2012

YES YES YES!

Skrev min andra av tre läkemedelstentor idag och den är så gott som godkänd! Krävs ju alla rätt och jag är säker på att jag fick det. Jag och de flesta som gick från aulan känner så! Så nu är jag helt ikapp med allt! Har inga tentor restade och allt känns fantastiskt! Jag tycker det är roligt i skolan och självförtroendet blommar när man får positiva besked!

Jag hämtade Maja från dagis tidigare idag så stack vi till Mobilia och käkade där! Sen har vi varit hos Ann och Rolle en stund och fikat! Väl hemma och snart ska jag natta min snäcka! Hon har blivit så duktig på det här med att somna själv. Bara lite gråt i början och mindre för varje kväll som går.

Hennes pappa är i Tjeckien och kommer hem på fredag så dessa dagarna är det vara vi två! Mysigt med tjejkvällar, inga skitiga boxer och strumpor att behöva slänga i tvätten!

Majas, farbror och faster ska på bio på fredag och se Tingeling så Leck och Jenny ska hämta Maja på dagis på fredag för att gå på bio och gissa in Maja blev glad när jag berättade det innan!
Hon sa:
-Ja, jag tycker om att gå på bio. Då får man popcorn och Coca Cola!
Haha! Goa unge!

Och det bästa med denna veckan är.. På lördag åker jag, Tessan och Stina och hennes mamma och syrra till Ullared! Woho, massa välbehövligt shopping står på listan! Maja behöver massa nya kläder, ny overall (jo, tro det eller ej.. UNGEN VÄXER!) jag behöver massa nytt, julklappar och presenter ska inhandlas, lite ny utrustning till min cykel jag köpte igår och Karn får böja sig med lite boxer och strumpor! Haha! Nej, saken är den att min man är "petig" och låter ingen annan än han själv klä sig så därför köper han sina egna kläder. Jag kan ju inte påstå att jag klagar för mannen min klär sig jävligt snyggt! Så det låter jag honom pyssla med själv!

En kanonbra dag avslutas hemma med min älskling! Ni får ha en skön kväll!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar