torsdag 30 juli 2009

Ernst gillar lammkött!

http://www.ernstkirchsteiger.com/

Ja, det finns en hemsida om just honom! Jag tycker faktiskt om honom, förre årets sommar med Ernst var jätteroligt att se på för han är väldigt grym och rolig att se på. Han är faktiskt lite läcker också. Även om en solbränd Sean Connery image känns lite påklistrad så tycker jag det finns en viss mjukhet och gnista hos honom!

Maja har somnat i sin egen säng! Mamma och pappa sitter vid varsin dator och pillar, så roliga vi är idag. Karn nickar till mitt statement och klickar vidare! Han är ute efter inspiration på nätet!

-1095.00 kr, vill ni betala kontant eller med kort?
-Kyss mig i röven!
Nej det sa jag inte men jag tänkte det!
När jag pratade med dem på telefon så frågade jag de specifikt HUR mycket det kommer kosta och då sa dem 580kr. Men men.. lilla älsklingens öron var ju så såriga så det var ju ett ont måste. Snart kommer hon nog må bättre, annars vet jag inte vad vi ska göra.

Prednisol och antibiotika ska inhandlas imorgon. Samt lite annat gottgott! Det är ju fredag och eftersom min karl slutar redan tre så tänkte jag ordna med en mysig after work picnic på gräset
med ÖL, ÖL, ÖL! Kanske grannar vill medverka på vårt kalas! Ska nog ta och skicka iväg ett mess!
Denna JÄVLA lägenhet säger jag bara. Jag duschade för två timmar sen. Och nu är jag lika klibbig som innan. Det är så trist. Genomgående lägenhet är fan det bästa. Jag tror inte jag bott i en sådan sedan jag flyttade hemifrån och det är ju EVIGHETER sen!

Fan, Ernest lagar finelamm och här sitter jag och dreglar!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar