söndag 26 juli 2009

She was more like a beauty queen from a movie scene

Efter alla andra gått hem stannade våra kompisar kvar och det blev det bästa kvällen på evigheter, mamma och Jan gick upp med Maja till stugan eftersom hon ändå skulle sova.

Sen var't det PARTY!
Och herregud så roligt vi hade! Vi dansade hela natten lång i true Michael Jackson eller Mikael Jakson som Jan säger spirit. Krille och Karn utövade sin inbitna Thriller och Beat It moves och systeryster stod och slog i en stekpanna! HAHA gud vilken rolig kväll det var!

MOONWALK DELUXE!
När jag sa att vi ska ta och festa ordentligt en dag sen när jag inte ammar mer så frågade Krille om det var någon som saknade den Majsan som drack rödtjut.. alla var tysta! HAHA.. ska nog hålla mig på kant med mitt rödtjut i framtiden!
Andy sa att lika mycket som jag saknat att han drack rödvin har han saknat att jag drack det!


Jag lovade mamma att lägga upp filmer på killarnas eskapader så här är dem: ENJOY!


OBS! Obehagliga ljud iform av skratt kan förekomma!

2 kommentarer:

  1. Hej Svejs

    Manuella heter jag. Jag är en gammal klasskompis till din käre man. Stötte på din blogg när jag var inne och läste Johannas. Hoppas det är okej att jag tittar in lite då och då:).

    Jag vill säga stort grattis till er lilla tös Maja.

    Är verkligen skit kul att se dessa härliga bilder på mina gamla polare. Denna videon är ju helt underbar....garvade som fasiken åt karn och krille.
    Du får hälsa mannen din från mig.

    Ha en bra kväll
    Mvh
    Manuella

    SvaraRadera
  2. Hejhej!
    Ja, Karn berättade om dej när det var klassfest. Att du var med och fixade den.

    Tack så mycket, ja Maja är alldeles underbar! Vår lilla ängel!

    Det går hur bra som helst, titta du förbi när du känner för det!
    Kramkram

    SvaraRadera