fredag 31 juli 2009

Picnic a la balcony!

Härliga picnic på gräsmattan blev myspys middag uppe hos grannarna med kaffe på balkongen i solen! Eftersom jag, Maja och Mini-Me höll på att blåsa bort ute på gården blev det inomhus istället. Men det var lika trevligt det!

Maja ligger i vaggan och lallar lite, ska nog byta på henne snart sen läsa en godnattsaga och lägga henne i sängen för natten...

Precis när jag skrev det sa jag det till Karn som erbjöd sig göra det. En sån karl man har! Han tyckte mamma skulle ha lite "egentid" med sig själv! Tackar jag inte nej till!

Imorgon skulle pappa eventuellt komma förbi eller vi till dem, får se hur det blir. Blir nog inte grillning hos Andy imorgon dock utan det får vänta till nästa helg. Kanske vi ska passa Benjamin imorgon, jag ringde Jannica innan och erbjöd mig om hon ville ut eller bara va barnfri.

Pratade nyss med Tessan, syster kommer på besök imorgon! Alltid lika trevligt!
Jag tror lilla fisen där inne behöver bobben innan hon somnar.

Sen blir det vuxenaktiviteter för hela slanten.

Puss på er mina fränder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar