fredag 17 december 2010

Idag har jag...

Avslutat min tid på VC Sorgenfri, en väldigt bra praktikplats. Trevliga medarbetare och en skön stämning! Jag har även lämnat bort min dotter till hennes moster och Hans som ska passa henne ikväll till imorgon! Men framförallt har jag handlar jeans till mig själv! Ja, det händer inte allt för ofta! Jag har fruktat denna dagen då jag trodde jag skulle behöva prova jeans och bli besviken och så skulle självförtroendet sjunka. Men när jag kom in i affären så gick jag fram till jeansen och valde färg, tog två olika storlekar och gick in i provrummet. Wow, de satt som en smäck! Jag är supernöjd med mina jeans! Jag ska ha dem nu när jag och Karn ska gå på bio! Vi har nämnligen en dejt med Harry!

Önskar er alla en underbar fredag och en fantastisk helg!

Puss

1 kommentar:

  1. ibland är livet fantastiskt. Kram till er alla

    SvaraRadera