onsdag 1 december 2010

Ojojoj!
Dagarna bara springer iväg. Jag ser bara Maja i kvällsljus i veckorna :( lämnar henne på dagis klockan sju då allt är mörkt och hämtar henne halv fem då det är lika mörkt. Iväg på praktiken, hämta Maja, hem och laga mat, äta, natta henne, plugga sen är det dags att sova! Fy vad tråkigt det är med vinter:( jag som alltid annars haft en positiv inställning till det.
Idag är det första december och Maja fick öppna sin julkalender! Det tyckte hon var roligt och gott! Hon hade choklad i hela ansiktet! Det var nog höjdpunkten på min dag, förutom allt skoj jag får göra på min praktik! Men idag fick jag lagad mat bär jag kom hem av min underbara mamma som även var snäll nog att hämta lillfisan på dagis!

Nu blir det att göra mig iordning för sängen och lägga mig och läsa. Har en del att plugga in. Så jag har inte tid med mer, lovar att skriva om något roligare nästa gång!
Hoppas ni mår bra och känner mer julkänslan och inspiration än jag!
Jag skickar en bamsekram till Jojo för hon är så go och fin! Stackarna bor för tillfället lite trångbott i väntar på deras nya HEM ska bli färdigmålat och fint!
Saknar dig min vän! Älskar dej!

Puss på er allesammans!

1 kommentar:

  1. Jag kan riktigt se Maja framför mig när hon har choklad i hela ansiktet, hehe. Men usch ja, ljuset saknar man som tusan. Puss o kram

    SvaraRadera