tisdag 12 april 2011

Hemma igen!

Då fick vi komma hem. Dem trodde inte det var en urinvägsinfektion utan hon har nog fått i sig ett otrevligt virus som gjort henne så sjuk som hon varit. Dem ville dock ha oss inlagda för observation men igår så bestämde dem att vi fick åka hem. Vi slapp droppet för vi lyckades få i henne tillräckligt själva.

Igår så hade vi lite kalas för henne och hon fick tårta och presenter. Ett väldigt bra avslut på en tradig förmiddag på sjukhuset. Hennes mormor och Jan var här, likaså hennes morfar och Lek, min moster kom också. Ikväll har Tessan, Hans, Leck och Jenny varit här, man får baka in det så gott det går! Majas farmor har passat Maja idag när jag varit i skolan. Tur jag har min mamma och Karns för hade vi inte haft dem hade vi haft det svårt att få ihop barnpassningen när hon varit sjuk. Jag är så tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar