fredag 8 april 2011

Maja.

Maja, mamma är så ledsen för din skull. Jag tycker så synd om dig att du i år igen ska behöva vara sjuk på din födelsedag. Hade jag kunnat ta det hade jag gjort det utan att blinka. Du är världens underbaraste dotter och jag vill ge dig världen. Tyvärr så blir man ibland sjuk och speciellt när man är liten. Jag lovar dig att jag ska göra allt i min väg för att göra din dag så speciell och fantastiskt som jag bara kan. Du är mitt allt och jag älskar dig så otroligt mycket!

Just nu ligger du och sover i din mormors säng, du kan ha hur mycket feber som helst men du kommer alltid vara så vacker som du är idag! Du gör mig lycklig och förgyller mitt liv dagligen! Tack för att du är min dotter, jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. fint skrivit gumman! tycker synd om maja men hon kommer ju inte minnas det när hon e stor... men förstår att det känns jobbigt men mår hon okej på måndag så kommer jag o oliver med några palet o försöker förgylla hennes dag iallafall....
    kram på er stina

    SvaraRadera