tisdag 25 oktober 2011

Diamonds are a girls best friend!

Nja några diamanter äger jag tyvärr inte men smycken tycker jag är skoj! Därför köpte jag denna tuffa saken förra veckan! Vad tycker ni? Smart va? Jag tycker den är praktisk för nu använde jag MER av mina smycken. Inte mina säkra kort som låg överst!

Idag har jag trots sjuk dotter hunnit tvätta, städa, diska! Och Majafisen har jag dumpat över till mamma och Jan eftersom dagis har stängt imorgon. Jag vill ju iväg och jobba! Är snorig än men vad kan man förvänta sig runt denna årstiden?! Maja har simmat (badat i badkaret) och även dykt och imponerat på mormor! Nu är jag nyduschad och insmord! Värmeljusen är tända och jag tänkte ha en alldeles egen myskväll med bara mig själv! För det har jag så smått börjat uppskatta :) ingen som tjafsar emot om vilken tv-kanal vi ska se på eller tar upp för stor plats i soffan! Oh-no! Det är bara jag, och Fenix i några dagar till iallafall. Det visade sig att mamma är alldeles för känslig mot honom så tyvärr får han flytta till Hans kompis i helgen.

Så jag hoppas ni inte är alltför förkylda där ute i höstvädret och att ni är rädda om varandra! Kom ihåg att det bästa ändå är att tjafsa med någon om vilken tv-kanal ni ska se på! Trevlig kväll!
Puss

3 kommentarer:

  1. Än så länge har vi klarat oss *peppar peppar*

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir Maria att du börjar uppskatta umgänget med dig själv. Det är då du verkligen kan koppla av och hämta nya krafter. BTW så var det roligt att se er och jag måste säga att ni har en alldeles fantastisk liten dotter =). Och naturligtvis så är du också fantastisk Maria som kämpar på med vardagen. I dag får ni dela på kramen, ha ha ha.

    SvaraRadera
  3. Tack Ann! Jätteskoj att ses! Ibland tar jag bebisteg framåt och ibland större men just nu känns det som jag inte tar lika många bakåt längre! Kram på er och ha en skön helg!

    SvaraRadera