fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys i Copenhagen!

Nu är jag långledig fram tills på tisdag! Det är väldigt skönt men jag känner mig själv alldeles för väl och är rädd för att jag kommer behöva jobbet. Ni förstår, när jag arbetar så mår jag som bäst. Det är oftast de lediga dagarna då allt känns mörkt och tungt. Och nu har jag fyra lediga dagar framför mig.. Men jag har Maja så jag tror det kommer göra allt mycket bättre! Jag försöker aktivera mig så mycket som möjligt och försöka tänka på annat!

Jag och Maja har åkt över sundet och är hemma hos farmor och Derya och hälsar på, vi tänker stanna här tills imorgon för att sen dra med dem hem till Sverige igen för farbror Pierre fyller 20 år idag och vi ska fira honom imorgon med god thaimat! Han har tydligen sin flickvän med sig ner och henne har vi inte träffat så det ska bli trevligt! Dessutom har Leck tagit sitt körkort så det ska också firas!

Så nu begraver jag pessimismen och plockar fram det jag är bra på! Att vara glad och lycklig på livet, för visst är det så: att lyckan min är jag bara själv ansvarig för? Det kan ingen annan än hjälpa mig med!

Idag vill jag passa på att tacka fina Saul på mitt jobb som har visat sig va ett bra stöd och som jag kan bolla mina tankar mot! Man hittar styrkor överallt bara man är mottaglig för det!

Ha nu en riktigt bra helg allesammans!
Förlåt mig om jag är tråkig och dassig men man måste älska en persons alla sidor!

2 kommentarer:

  1. Precis så är det Maria och naturligtvis så älskar vi dig precis som du är =))).

    SvaraRadera
  2. Jag förmodar att det är Ann! Hoppas er helg varit bra! Kram på er!

    SvaraRadera