måndag 31 oktober 2011

I'm in heaven!

Maja och jag har varit hos min moster och hälsat på! Vi fick god hemmagjord soppa och chokladmousse! Sen hjälpte jag henne beställa en tröja åt min kusins fru som väntar deras första barn! Moster ska bli farmor och hon är överlycklig! Såklart! Maja var riktigt trött idag eftersom det var första långdagen på dagis på länge, hon var ju krasslig förra veckan, så när vi kom hem fick hon välling och bappi sen tog det knappt tio minuter tills hon däckade. Jag hann inte ens lägga henne i sin säng! Men det måste vara underbart att va så trött att man bara somnar på två röda! Nu njuter jag av henne på min arm och hennes smattrande på nappen. Ni vet det härliga ljudet dem gör när dem sover! Life is awesome!

Hoppas ni har haft en skön helg! Själv har man jobbat hela helgen. Men jag hann med en runda på Swing Inn i lördags med goda vänner! O'boy va skoj det var då!
Nu ska jag ta igen min timme som alla andra gjorde i söndags morse. Pga jobb, sömnbrist etc har jag inte riktigt fått den utan det känns mer som att jag förlorat typ två-tre timmar. Riktigt slö är jag!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar