torsdag 27 oktober 2011

KLACKASKOR!


Vi var hemma hos Ann och Rolle igår och hälsade på. Även Minnea och Tilde och deras mamma var där så det blev extra mysigt! Maja provade Minneas klackaskor där och blev helt såld på dem så när vi åkte hem hade inte Ann hjärta till att behålla dem utan erbjöd Maja skorna och 'boy blev hon glad! Så fort vi kom hem tog hon av sig allt och hoppa i skorna! Nakenfis i pumps.. ungefär så som mamma brukar gå runt.. hon springer ju i mina annars så nu har hon egna! Hon blev riktigt glad och ville gärna vara med på foto, hon tom posar! HAHA! Kolla in hennes poser, som taget från Top Model jue :)) Och såklart vill Fenix vara med och posa!

Lagom till lönen kom in på kontot var det att betala räkningarna direkt, likabra. I eftermiddag blir det en runda till Skopunkten för både jag och Maja ska få nya skor, sen ikväll ska vi träffa Karn, min pappa och Lek på Mobban och handla jacka till Maja. Vi har även lovat henne hamburgare idag så det får bli Macdonalds till middag. Jag är hembjuden till Ceder med Vevve och några andra på lördag för litta fest och sedan utgång så det blir nog att handla något snyggt att dra på mig. Ska bli trevligt!

Nu ska jag in och snygga till mig lite och äta något! Mat är viktigt ju..

Ha en bra dag allesammans!
Kram

1 kommentar:

  1. Ha ha ha så söt hon är. Nu när jag ser henne så är jag extra glad över att hon fick "ärva" skorna.

    SvaraRadera