torsdag 23 februari 2012

En gammal bild på min tös och mig!

Men visst är hon fin.

Jag är helt slut efter dagens arbetspass! Men nu är det nice för jag är ledig i tre dagar! Jag har en massa skoj inplanerat i helgen och redan imorgon ska Maja åka med Karn tidigt till Danmark där hennes farmor hämtar henne. Maja ska sova över där själv och hon är väldigt taggad! Sen kommer jag över dit på lördag och ska få farmors goda thaimat som jag älskar!

Men imorgon ska jag sova tills jag vaknar sen sticka på gymmet och ta min godan ro! Sen äta god frulle, sticka in på systemet och handla lite gott för imorgon kväll vankas det fest med härliga fd och nuvarande arbetskollegor! Ska bli attans skoj, vi har alltid så himla roligt tillsammans! Jag är så taggad! Så ni kanske förstår min torsdagsglädje!

Veckorna bara glider förbi men så blir det väl när man jobbar och håller sig sysselsatt konstant! Tycker dock det är så skoj på jobb och jag trivs väldigt bra, fina människor jag arbetar med!

Idag träffade jag en kompis och hennes STORA mage med bebis i! Vill inte lämna ut könet här utan vi kallar den bebis för tillfället! Men jag fick känt en spark bara då bebis inte var speciellt sugen på att demonstrera sina talanger för mig idag tydligen. Men det är en härlig syn och jag blev avundsjuk över bebis i magen! Man glömmer snabbt hur det känns att bära ett barn i magen. Men tro nu inte att det blir någon för det, haha!

Nu ska jag in i duschen sen får ja väl se vad kvällen bjuder på! Ha en frän afton mina fina!
Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Ah, vad glad jag blir när jag läser inlägget. Det är så här människan mår som allra bäst. Ett jobb med fina kollegor, ett fungerande vardagsliv med familjen samt en lustfylld fritid. Jag är uppriktigt sagt verkligen glad för din skull Maria. Vi tänkte ha lite kalas för Minnea den 11 mars så om ni kan då så är ni hjärtligt välkomna vid tvåtiden. Det blir här hemma som vanligt så slipper ni köra ända till Hörby :)

    SvaraRadera
  2. Hej Ann! Jag blir lika glad varje gång du kommenterar! Jag mår väldigt bra med allt just nu! Ja vi kommer gärna på Minneas kalas! Jag är ledig den helgen så det passar perfekt! Ska bli skoj! Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera