måndag 6 februari 2012

Min kikka idag!

Jag hann träna efter jobb innan jag hämtade min guldklimp på dagis. Det hade gått bra idag och hon är på ett strålande humör idag. Hon var ju hemma från dagis hela förra veckan och veckan därpå var hon ledig fredag så det var ju ett tag sen.

Nu har vi ätit och är nyduschade bägge två! Jag tog fram tre kycklingfiléer och stekte dem i ugnen med rödlök, vitlök och aubergine och till slut gratinerade jag det med ost på! Riktigt gott! Till det fick Maja ris från igår men hon ville inte äta kycklingen så det blev bara ris och soja för hennes del. Jag är bara glad att hon äter överhuvudtaget. Det är ju lite sisådär med maten just nu. Det var ändå bra med tanke på att jag hittade henne under bordet i vardagsrummet med att äta geisha-choklad som hon lyckas komma åt trots mitt och Karns gömställe!

Nu har jag helg, ledig i två dagar så om någon vill hitta på något så hojta till! Det enda som står på schemat är
träning och imorgon ska jag iallafall till pildammsparken med Maja på eftermiddagen och åka skridskor efter dagis! Nu ska vi slappa lite innan lillfisen ska casha in för natten, ni får ha en trevlig kväll!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar