fredag 10 februari 2012

Helgen är här!

Vilken fullspäckad helg jag har framför mig! Men skoj ska det bli, jag fyller år på måndag oh Kenny fyller år idag så imorgon ska vi ses allesammans hemma hos mig och fira oss. Äta god mat, dricka gott och umgås med underbara människor! Vi ska laga tre-rätters! Menyn består av:

Förrätt: Ceviche på vit fisk och kräftor
Huvudrätt: Rostbiff med rödvinsreduktion med bakpotatis och Crème Fraichröra på bacon och purjolök. Efterrätt: Frtiterad banan med vaniljglass och chokladsås Så jag har lite att stå med i eftermiddag och imorgon.

Men först ska jag jobba färdigt, sen tänkte jag köra ett snabbpass på gymmet. Jag hämtar väl Maja sen och sticker och handlar mat med henne och en runda in på systemet. Sen hem och tvätta. Oj vad det låter jobbigt helt plötsligt! Men det är skoj att fixa med sånt. Tror jag skulle haft mig en egen cateringfirma. Det hade jag nog trivts med! Jag tycker det är roligt att skapa helkvällar, ni vet när mat och dryck passar tillsammans, duka fint och allt är sådär proffsigt. Sånt tycker jag om! Nu är min rast slut så nu får detta inlägget vara färdigt! Ha en kanonbra fredag allesammans! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar