söndag 26 februari 2012

Söndagsbus hos mormor och Gurkan

Maja har fått tag på mammas diskhandskar (fråga inte varför mamma diskar med sådana!) och går runt och blåser upp dem! Ser ni hur fulla med saliv dem är? Fan va äckligt! Sen vill hon att jag ska blåsa upp den, nej tack! Men det är rätt kul för engångshandskar roar tio gånger mer än leksaker för flera hundra kronor!

Vi har varit ute och gått idag!
Vilket härligt vårväder vi har idag! En härlig avrundning på denna helgen! Jobbar kväll imorgon så helgen blir extra lång eftersom jag inte måste lägga mig tidigt ikväll! Maja ska dock till dagis vid nio imorgon sen sticker jag och mamma till gymmet!

Ny arbetsvecka väntar och med den nya utmaningar! Jag ska försöka köra rekord på gymmet denna veckan eftersom jag har möjlighet att köra alla dagar! Vi får se hur det går, men det hade varit nice om jag fick till det!

Nu ska jag sova en stund hade jag tänkt, undra om Maja tillåter det.
Hoppas ni haft en skön helg!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar