måndag 14 december 2009

På äventyr med min morfar!

Varit hemma hos mormor och morfar en stund idag. De har köpt nya sängar så mamma var där hela dagen och fixade och slet den stackare. Hon har jobbat mycket på sistone så hon var rätt trött.

Stack iväg med morfar en stund, han skulle vaccinera sig och ta nya waranprover. Jag sitter utanför i bilen och väntar skitlänge och tillslut tänker jag fan va det tar tid. Kommer in och upptäcker att han STÅR i ett fullsatt väntrum med massor av 70-79 åringar som alla väntar på att bli vaccinerade. Och INGA extra stolar. Kunde inte VC tänkt till lite där eftersom alla var i just de åldrarna så kunde det behövas fler stolar. När jag kommer in står morfar rakt upp och ner. Trött är han det ser man, klart som fan han är. Han har stått i nästan 40 minuter. Vilka jävla puckon kan man tycka. De kunde väl organiserat det lite smartare. Tänkt till! Gamla människor orkar inte stå lika länge som oss.

Sånt gör mig arg.

Gubbjäveln som snodde min parkering gör mig oxå arg. Men det kan jag leva med. HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar