tisdag 1 december 2009

Work it part 2!

Ja, tro det eller ej men jag och mamma har varit ute en lång runda idag igen! Det gick lite slöare idag men tillslut fick jag upp tempot! Tyckte jag iallafall!
Väl hemma gjorde jag mina improved situps!

Detta är en jättestor grej för mig. Sen jag skadade knäet och fick sluta spela boll har jag knappt gjort något så att verkligen ha bestämt sig för att gå ner i vikt är jättestort. Jag hoppas verkligen att jag klarar av det och har självdiciplin. Den är superkass! Har alltid varit! Men viljan är desto starkare just nu!

Delmål: Just nu är det bara att komma igång. Efter någon månad får jag sätta mig ner och omformulera det.
Mål: Att ha hälsa, må bra, orka. Kondis.

Bonus: En fin (are) mage. Jag tycker om min mage men den är lite för bulsig! Lite slätare kanske.. kommer nog alltid ha komplex för magen nu sen det har kommit massa bristningar på den men men.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar