tisdag 8 december 2009

Smoke me out!

Fy fan säger jag bara. Sen jag slutade röka har jag varit mer sjuk än någonsin. Ja visst, lite luft vägsinfektioner hade jag förr med jobbiga perioder. Men de varade ofta bara några dagar. Men nu tycker jag att jag drabbas mer och längre. Kanske ska börja röka igen! Skitdrygt. Jag vill bli frisk. Jag vill ut och gå, började ju få rutin på det.. Ska bli skönt när jag kan komma igång igen.

Maja är så go, hon har börjat förstå att man kan jaga henne och att det är en lek. Så antingen kryper hon eller går i gåstolen men så jagar man henne och säger typ nu kommer jag och går efter.. hon springer iväg och skrattar! Så underbart! HAHAHA!

För att inte tala om Mini-Me.. som hon får utstå, Maja jagar henne med gåstolen, drar henne i svansen och "klappar" henne. Jag försöker säga till henne men det är svårt att hela tiden hinna va där. Än så länge är Mini-Me snäll så..

Haha.. jag passade Sally innan, mormor och morfars hund. Hon blev nog så rädd för Maja att hon kissade på sig! Stackars hund!

Var iväg och handlade pizza innan. Fan va gött de var! Gubben skulle ändå iväg så då är det inte precis kul att laga mat till sig själv. Skönt att komma ut lite i friska luften. Men ont gör det i halsen direkt. Så jag får nog stanna hemma lite till och kurera. Stackars Maja dock, får be Karn ta ut henne en stund imorgon så hon får frisk luft!

Idag är det supertisdag fast jag saknar mina andra halva så det blir inte lika skoj. Får hoppas att han kommer hem i tid.

Supertisdag original består av:

  1. Navy CIS
  2. House MD
  3. Heroes

Men eftersom House har säsonguppehåll så blir det Navy Los Angeles istället. Inte lika bra med fungerar.

Puss på er alla cyberhönor därute!

2 kommentarer:

  1. Snart snart snart blir du nog frisk. Men vad du än gör så börja inte röka igen. Om inget annat så tänk på pengarna. Jag förstår att det är exktrakul med Maja nu. Och det blir bara roligare och roligare, jag lovar. Krya på dig. och kram till er alla. Jag jobbar bara nästa vecka också så i julveckan kan vi väl ses nån kväll så vi kan få lämna julklapp till lilla Maja. kram ann

    SvaraRadera
  2. Klart jag inte ska börja röka igen Ann. Mest en reflektion!

    Ja det får vi göra! Kram

    SvaraRadera