onsdag 2 december 2009

Tjejmiddag!

Ska till syster på tjejmiddag ikväll! Ska bli roligt, jag har inte kommit ut på länge! Blir tacos och rödtjut ikväll! Och skräla med lundastudenter som förmodligen dricker för mycket! Haha, jag ska nog inte säga för mycket! Merlot och jag är gamla goda vännor! Festar bra tillsammans!!

Vi är hos mamma nu, jag har sytt (!) om mina gardiner! Ska snart hem och göra mig vacker för kvällens bravader!

Eftersom bussen från Tessan går alldeles för tidigt ska jag sova över där. Mamma kommer upp till Karn och Maja imorgon bitti och ska passa henne hela morgonen. Så snäll mamma jag har!

Jag är så laddad!!

Så tills vidare säger jag glad lill-lördag på er allesammans!

4 kommentarer:

  1. Underbart med snälla föräldrar :-) vi har det bra hihi**mvh veronica

    SvaraRadera
  2. Hoppas din kväll blir trevlig. Kram Ann

    SvaraRadera
  3. Mycket trevlig blev den ;) fyllo

    SvaraRadera
  4. Vevve

    Visst har vi! Guldkant i livet!

    Ann

    Supertrevligt!

    Bååthen

    Mycket trevligt ja! Fyllo.. jo men man tackar! HAHA! Ja, denna dagen har varit ren och skär lidelse! USCH! Men värt var det! KUL! Kram

    SvaraRadera