måndag 14 juni 2010

Awesome!

Fatta vad som hände! När vi kom till bowlingen hade den en röd kägla med i setet. Om den röda käglan kom längst fram i uppsättningen så skulle man säga till personalen. Om man då strikade när de såg så vann man ett sånt presentkort som Tessan vann! Såklart blev man sugen på att vinna, så vi började och jag fick den första men strikade inte sen fick Karn tre stycken utan nån vinst men till slut rasslade det till! Jag satte den och fick ett presentkort! Sen när jag var på dass så satte Hans en han med! Så jävla grymt, så nu har vi två gratis bowlingkvällar att se fram emot!

Jag hade en supertrevlig kväll! Nu ligger vi alla tre i vår säng och ser fotbollen! Heja Paraguay!
Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Jag röstar för en lång helkväll med en trevlig middag före... Kanske hos mig om jag får bra med lön ;)

    SvaraRadera