torsdag 3 juni 2010

Fukking wonderful day, eller som T.H säger; AWESOME!

Denna dagen går mot sin ända och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag har haft en underbar dag, ni vet så underbara dagar kan bli när man spontanplanerar! Umgåtts med vänner hela dagen, Stina och Oliver gick hem runt tre. Vi har varit ute i stort sett hela dagen, nere på lekan och busat!

Sen när min älskling kom hem gick vi och handlade Möllers tapaskorvar, dem är fantastiskt goa!
Jag hade gjort en bulgursallad och förberett med cider och mys! Sen gick vi ner på gården och grillade, där satt fler folk och vi hade supertrevligt tillsammans. Vi hade två halvtradiga bananer över i kylen som vi stoppade Marabou Digestive i och grillade dem med. Mmm :=)

Jag har det så underbart med min man och min dotter. Trodde inte man kunde må så bra som jag gör. Visst har vi våra problem, vi grälar som alla andra och passionerat på gott och ont! Dumma ord flyger kors och tvärs men oftast är vi goa mot varandra och då är vi bäst, oslagbara, solid.
Karn är min man, min grillmaster! Min älskare! Jag älskar dej!

Hemma efter en underbar eftermiddag och kväll diskade jag upp och Maja badade och höll låda på dass med pappa sin! Snäckan var supertrött och somnade nästan direkt efter. Skönt!
Jag ville bara dela med mig denna ljuvliga dag till er! En sån dag man vill se tillbaka på och minnas.

Hoppas er dag varit underbar och ni också gjort er torsdag alldeles speciell minnesvärd! Imorgon ska jag och Stina till Folkets Park hela dagen, Maja och Oliver ska bada i plaskedammen, leka och busa och riktigt leva livet! Ytterligare en dag i paradiset alltså. Jag måste ha varit riktigt snäll som får såna här dagar, jag är evigt tacksam.

Nu ska jag krypa upp hos min gubbe och fortsätta njuta om inte han vill åt datorn, iså fall får jag mysa själv!

Sov gott på er därute! Va rädda om varandra!
Puss

2 kommentarer:

  1. Det låter helt fantastiskt alltihopa. Puss på er alla tre.

    SvaraRadera
  2. Underbart underbart underbart

    SvaraRadera