tisdag 18 januari 2011

Övning ger färdighet

Heter det ju! Roligt Tyckte hon iaf det var!
Slutat på min praktik nu, jag hade en dag kvar så nu är jag helt färdigt! Lysande meriter fick jag så jag satsar på ett sommarjobb där! Ser det som en möjlighet att få in en fot på mas. Jag har aldrig arbete på Umas tidigare och aldrig inom psykiatrin men jag tycker det är intressant och man behöver ju ett jobb under sommaren.
Ska hämta min lilla rara på dagis nu sen hem och städa undan lite snabbt. Ska nämligen ha två klasskamrater över ikväll på lite mat och vin. Vi ska fira att vi är färdiga med kursen! Ska bli så trevligt så!
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa att du fick lysande merit på praktiken. Du kommer att vara en omtyckt sjuksköterska, det vill jag lova. :) Stor kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag är glad för din skull Maria. Trots all smolk i bägaren under hösten så fixar du det ändå. Där är djävla anama i dig och det är bra. Kram till er alla. Ann

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Mia! Jag strävar efter att vara en mjuk och omvårdande syrra!

    Tack Ann! Jag har lärt mig att det är då man verkligen måste satsa allt och ge järnet!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att höra att du fick så bra meriter Maria! All lycka till dig o det här kommer du att fixa!
    Läser min sista termin, dock till usk. Vi kanske ses där ute nångång på Umas!
    Kram på dig! Sandra

    SvaraRadera
  5. Tack Sandra! Va roligt, det är underbart att arbeta med människor, man får så mycket tillbaka! Lycka till med din sista termin och så ses vi säkert ute på Umas nån gång!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller helt o hållet med dig det där om att jobba med människor! Man får så mkt tillbaka o det känns otroligt givande o ger en en sådan varm känsla i kroppen! Kram Sandra

    SvaraRadera