tisdag 25 januari 2011

Suck

Har rast, jobbar till halv nio ikväll. Tycker verkligen inte om att jobba kvällsturer. Inte när Maja är sjuk. Hon är hemma med farmor och Derya idag. Dem ska passa henne imorgon med. Sen är jag ledig torsdag så då kan jag ta henne själv. Men till dess hoppas jag att hon är frisk. Denna förkylning har hållt i sig länge. Allt startade natten till torsdag och febern var som värst igår. Hon hade 39,5 igår kväll men i förmiddags när jag fick hemifrån hade hon ingen feber alls. När jag talade med Duang sa hon att Maja hade lite feber men de låg och sov så jag ville inte störa dem ännu mer. Hoppas dock mitt lilla hjärta snart blir frisk, det är inte skoj för henne. Hon är supergnällig hela tiden och tar sig friheter hon annars inte skulle våga ta! Busunge, dem lär sig snabbt. Jag är en riktig sucker när det gäller Maja-gnäll när hon är sjuk :(

Well well.
Back to work.
Suck.
Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar