söndag 16 januari 2011

Sunday blues!

Helgen lider mot sitt slut och det känns rätt skönt. Det har inte varit den bästa helgen. Jag hade ju min tenta i fredags och i lördags morse skrev jag den helvetes läkemedelsberäkningen. Det är det värsta jag vet men vi får se hur det går... Så helgen har varit kort, igår kväll var vi hemma hos familjen Roslund/Rosen och hade det mysigt! Idag har jag och Karn varit på mobilia och shoppat lite på tu man hand.

Vi har nyss ätit och snart ska lillan sova. Jag är sugen på en riktigt bra film ikväll! Såg den senaste Saw igår, då jag inte är direkt ett fan av den typ av filmer så var det inget att hänga i granen. Men ni vet vad dem säger, allt blir vad man gör det till så igår hade jag supermysigt med underbara människor omkring mig!

Vi får se om det finns nån bra film att se på!
Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en skön söndagskväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar